Strategie rozvoje Školního zemědělského podniku Nový Jičín – Bc. Mikulová Mikulová, DiS.
Bc. Mikulová Mikulová, DiS.
Diplomová práce
Strategie rozvoje Školního zemědělského podniku Nový Jičín
Company s development strategy of Školní zemědělský podnik Nový Jičín
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza strategie rozvoje společnosti. Hlavním cílem je vyhodnotit aktuální pozici společnosti na trhu s důrazem na strategii rozvoje a formulovat návrhy a doporučení pro posílení konkurenčního postavení. V jednotlivých kapitolách jsou popsány a postupně použity nástroje sloužící k vyhodnocení stavu. Teoretická část diplomové práce vymezuje strategii, strategické řízení …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis is the analysis of the company's development strategy. The main goal is to evaluate the current position of the company on the market with an emphasis on development strategy and to formulate proposals and recommendations for strengthening its competitive position. In the individual chapters, the tools to evaluate the condition are gradually used and described. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/sozus/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Pavel Adámek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategie podniku
Michaela Pašavová -
Uvedení výrobku na trh
Michal BRYCHTA -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trh
Michaela Filková -
Strategie uvedení produktu na trh
Monika Maternová -
Projekt expanze vybrané firmy na zahraniční trh
Eva Sváčková -
Projekt expanze vybrané firmy na zahraniční trh
Eva Sváčková -
Konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh
Eliška Krouská -
Analýza faktorů ovlivňujících strategii zavádění modelu na nový trh
Ondřej Pech