Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví – Bc. Radovan Sobota
Bc. Radovan Sobota
Diplomová práce
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Customer satisfaction in selected industry
Abstract:
The subject of the diploma thesis "Customer satisfaction in a selected industry" is to examine customer satisfaction in the smartphone market in the Czech Republic. The first part of the work is focused on the theoretical definition of the problem area and on defining concepts such as hardware, software and others related to satisfaction with smartphones. In the second part there is described Czech …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce „Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví“ je skúmanie spokojnosti zákazníkov na trhu smartfónov v Českej republike. Prvá časť práce je zameraná na teoretické vymedzenie problémovej oblasti a na definovanie pojmov akými sú hardware, software a ďalšie, týkajúce sa spokojnosti so smartfónmi. V druhej časti sa nachádza charakteristika českého trhu so smartfónmi a kvantitatívny …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k543x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. David Schüller, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Meranie spokojnosti zákazníkov so sociálnym obchodovaním v rámci zľavových portálov na trhu v Južnej Kórei
Monika Hlobeňová -
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
Eva Dvořáková -
Hodnota vnímaná zákazníkem
Hana Čubová -
Hodnota vnímaná zákazníkem a jeho postoj k vybranému produktu
Klára Šlingrová