Porovnání vlivu reklamy na děti předškolního a školního věku – Linda Sywalová
Linda Sywalová
Bachelor's thesis
Porovnání vlivu reklamy na děti předškolního a školního věku
The influence of advertising on pre-school children in comparison to children in primary school
Abstract:
Bakalářská práce Porovnání vlivu reklamy na děti předškolního a školního věku se zabývá charakteristickými znaky televizní reklamy zaměřené na děti. Cílení reklamy na vybranou skupinu je předmětem mnoha sporů a vzniká stále větší míra ochrany dětí v rámci legislativy České republiky. Práce rozebírá znaky televizní reklamy a její vliv na děti. Cílem práce je najít rozdíly v rozpoznání reklamy od jiných …moreAbstract:
Bachelor thesis The influence of advertising on pre-school children in comparison to children in primary school deals with characteristics of television advertising aimed at children. Targeting ads to this particular group tends to be controversial these days and there is an increasing rate of child protection under the laws of the Czech Republic. This thesis analyses the characteristics of television …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 3. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54470
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2016
- Supervisor: Květa Olšanová
- Reader: Markéta Lhotáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54470
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
The language of advertising addressed at parents and children
Lenka MARTINKOVÁ -
Vliv skryté reklamy youtuberů na nákupní preference dětí
Romana Šmírová -
Využití klasické hudby v reklamě v rádiu a televizi
Barbora Hamáčková -
Politická reklama v rozhlasu a televizi v ČR
Michaela Hradecká -
Vývoj reklamy v televizi z hlediska investic do médií
Robert Almássy -
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
Ekaterina Syreskina -
Porovnávání činnosti základních složek integrovaného záchranného systému v operačním řízení v Pardubickém a Královéhradeckém kraji v letech 2008 - 2012
Kamila PÁTKOVÁ -
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
Veronika Mlčochová