Ing. Andrea Králiková

Doctoral thesis

Vplyv emócii na lojalitu návštevníkov v kontexte destinačného marketingu.

Vliv emocí na loajalitu návštěvníků v kontextu destinačního marketingu
Abstract:
Králiková, A. Vliv emocí na loajalitu návštěvníků v kontextu destinačního marketingu. Disertační práce disertační práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Tato disertační práce předkládá ucelený pohled na prožívání emocí domácími návštěvníky v různých typech destinací a jejich potenciální aplikací v marketingových aktivitách, plánech a strategiích destinací. Výsledky strukturálního modelování …more
Abstract:
Králiková, A. The Impact of Emotions on Visitors Loyalty in the Context of Destination Marketing. Dissertation. Brno: Mendel University, 2024. This dissertation provides a comprehensive overview of the experience of emotions by domestic visitors in different types of destinations and their possible application in destination marketing activities, plans, and strategies. The results of the structural …more
Abstract:
Králiková, A. Vplyv emócii na lojalitu návštevníkov v kontexte destinačného marketingu. Dizertačná práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Táto dizertačná práca predkladá ucelený pohľad na prežívanie emócií domácimi návštevníkmi v rôznych typoch destinácií a ich potenciálnou aplikáciou v marketingových aktivitách, plánoch a stratégiách destinácií. Výsledky štrukturálneho modelovania spolu s …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 7. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Kateřina Provazník Ryglová, Ph.D.
  • Reader: Jana Stávková, CSc., prof. Ing., Jakub Procházka, externi

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta