Vplyv emócii na lojalitu návštevníkov v kontexte destinačného marketingu. – Ing. Andrea Králiková
Ing. Andrea Králiková
Doctoral thesis
Vplyv emócii na lojalitu návštevníkov v kontexte destinačného marketingu.
Vliv emocí na loajalitu návštěvníků v kontextu destinačního marketingu
Abstract:
Králiková, A. Vliv emocí na loajalitu návštěvníků v kontextu destinačního marketingu. Disertační práce disertační práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Tato disertační práce předkládá ucelený pohled na prožívání emocí domácími návštěvníky v různých typech destinací a jejich potenciální aplikací v marketingových aktivitách, plánech a strategiích destinací. Výsledky strukturálního modelování …moreAbstract:
Králiková, A. The Impact of Emotions on Visitors Loyalty in the Context of Destination Marketing. Dissertation. Brno: Mendel University, 2024. This dissertation provides a comprehensive overview of the experience of emotions by domestic visitors in different types of destinations and their possible application in destination marketing activities, plans, and strategies. The results of the structural …moreAbstract:
Králiková, A. Vplyv emócii na lojalitu návštevníkov v kontexte destinačného marketingu. Dizertačná práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Táto dizertačná práca predkladá ucelený pohľad na prežívanie emócií domácimi návštevníkmi v rôznych typoch destinácií a ich potenciálnou aplikáciou v marketingových aktivitách, plánoch a stratégiách destinácií. Výsledky štrukturálneho modelovania spolu s …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 7. 2024
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Kateřina Provazník Ryglová, Ph.D.
- Reader: Jana Stávková, CSc., prof. Ing., Jakub Procházka, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRÁLIKOVÁ, Andrea. \textit{Vplyv emócii na lojalitu návštevníkov v~kontexte destinačného marketingu.}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/x92p2n/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsDoctoral programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Vplyv emócií na spokojnosť návštevníkov destinácií v Českej republike
Monika Ranincová -
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing města Benátky
Kateřina Kaňovská -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva