Ing. Andrea Králiková

Doctoral thesis

Vplyv emócii na lojalitu návštevníkov v kontexte destinačného marketingu.

Vliv emocí na loajalitu návštěvníků v kontextu destinačního marketingu
Anotácia:
Králiková, A. Vliv emocí na loajalitu návštěvníků v kontextu destinačního marketingu. Disertační práce disertační práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Tato disertační práce předkládá ucelený pohled na prožívání emocí domácími návštěvníky v různých typech destinací a jejich potenciální aplikací v marketingových aktivitách, plánech a strategiích destinací. Výsledky strukturálního modelování …viac
Abstract:
Králiková, A. The Impact of Emotions on Visitors Loyalty in the Context of Destination Marketing. Dissertation. Brno: Mendel University, 2024. This dissertation provides a comprehensive overview of the experience of emotions by domestic visitors in different types of destinations and their possible application in destination marketing activities, plans, and strategies. The results of the structural …viac
Abstract:
Králiková, A. Vplyv emócii na lojalitu návštevníkov v kontexte destinačného marketingu. Dizertačná práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Táto dizertačná práca predkladá ucelený pohľad na prežívanie emócií domácimi návštevníkmi v rôznych typoch destinácií a ich potenciálnou aplikáciou v marketingových aktivitách, plánoch a stratégiách destinácií. Výsledky štrukturálneho modelovania spolu s …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 7. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Kateřina Provazník Ryglová, Ph.D.
  • Oponent: Jana Stávková, CSc., prof. Ing., Jakub Procházka, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta