Kristýna Hurychová

Diplomová práce

Faktory syndromu vyhoření v prostředí online marketingu

Factors Contributing to Burnout in Digital Marketing Environment
Anotace:
Cílem této práce byla identifikace faktorů syndromu vyhoření, které se vyskytují v prostředí online marketingu. Dodatečně práce také popisuje další znaky spojené s vyhořením u zkoumané komunity. Pro zkoumání této problematiky byla zvolena smíšená výzkumná metoda. Konkrétně sekvenční smíšený výzkum. První fáze byla kvalitativní a probíhala formou focus groups. Druhá fáze poté obsahovala kvantitativní …více
Abstract:
This thesis aimed to identify factors contributing to burnout syndrome in the digital marketing environment. The thesis also describes other characteristics associated with burnout in the community studied. A mixed research method was chosen to investigate this issue. More specifically, sequential mixed-method research. The first phase was qualitative and was conducted as focus groups. The second phase …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2024
  • Vedoucí: Klára Šimůnková
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94527