Komunikace dítěte v předškolním věku – Ivana MURASOVÁ
Ivana MURASOVÁ
Bakalářská práce
Komunikace dítěte v předškolním věku
The Communication in Preschool Age
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je komunikace dítěte v předškolním věku. Teoretická část práce je rozdělena na tři na sebe navazující kapitoly. V první části se zabývám pojmem komunikace ? řečí a povahou komunikace. V druhé kapitole se rozepisuji o řeči dítěte, jeho vývoji, důležitosti slovní zásoby, komunikačních nedostatcích a připravenosti dětí pro vstup do základní školy z hlediska komunikace. Třetí …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis is communication of preschool-aged children. The theoretical part of the thesis is divided into three consecutive chapters. In the first part, I deal with the concept of communication - speech and the nature of communication. In the second chapter, I elaborate on the speech of the child, its development, the importance of vocabulary, communication deficiencies, and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Radmila Burkovičová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MURASOVÁ, Ivana. Komunikace dítěte v předškolním věku. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikativní, sociální a personální klíčové kompetence v mateřských školách
Romana Fraňková -
Komunikativní klíčová kompetence a příležitosti k jejímu rozvíjení ve výuce vlastivědy
Barbora Šicová -
Rozvoj komunikativní klíčové kompetence ve výuce anglického jazyka
Klára Šlapalová -
Rozvoj komunikativní kompetence prostřednictvím estetické výchovy na druhém stupni základní školy
Michaela Stündlová -
Výukové metody rozvíjející vybrané klíčové kompetence ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Natálie POSTLOVÁ -
Využití pohádkového příběhu k posilování komunikativní kompetence u dítěte předškolního věku.
Karolína NĚMCOVÁ -
Úroveň matematických zkušenosti z oblasti geometrie jako součást připravenosti dětí pro vstup do školy
Sabina Swiechová -
Připravenost dítěte pro vstup do 1.třídy základní školy
Barbora HERZÁNOVÁ