Tatiana Larišová

Diplomová práce

The impact of influencer marketing on customer engagement

Vliv influencer marketingu na angažovanost zákazníků
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jaký vliv má influencer marketing na zapojení zákazníků na platformách sociálních médií na českém a slovenském trhu u vybrané značky. Na začátku je pomocí relevantních studií vypracován přehled literatury na témata zapojení zákazníků, marketing na sociálních sítích a influencer marketing. Tato práce vychází z primárního kvantitativního výzkumu formou online průzkumu …více
Abstract:
The goal of this master's thesis is to identify what impact influencer marketing has on customer engagement on social media platforms in the Czech and Slovak markets in the selected brand. In the beginning, a literature review on the topics of customer engagement, social media marketing and influencer marketing is laid out using relevant studies. This thesis is based on primary quantitative research …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 1. 2023
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Vít Hinčica

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88226