Obchodní modely zpoplatňování digitálního obsahu – Jiří Račman
Jiří Račman
Diplomová práce
Obchodní modely zpoplatňování digitálního obsahu
Digital content business models
Anotace:
Tato práce se zabývá obchodními modely zpoplatňování digitálního obsahu. Obchodní model je velmi široké označení souboru aktivit a strategií. V posledních několika letech zaznamenaly požadavky na digitální obsah ze strany uživatelů značných změn. Protože ekonomicky rentabilní model se stále hledá, může tato práce sloužit jako ucelený přehled stávajících obchodních modelů a faktorů, které je ovlivňují …víceAbstract:
This thesis is aimed at digital content business models. Business model is a broad area comprised of variety of activities and strategies in order to fulfill the business target. In the past two decades user's requirements to digital media underwent many dramatic changes. Business model that would be broadly accepted as profit-making model still has not been discovered. Given that this thesis can serve …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29444
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2012
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Jiří Přibil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29444
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Obchodní model internetové aplikace TOMIKUP
Martin Šebek -
Podnikatelské modely na deep webu
Jan Soukup -
Business modely v prostředí internetu
Michal Richter -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů).
Richard Fajtl -
How Internet of Things changes business model of Microsoft OEM team
Jan Hruška -
Business model podnikání na internetových platformách
Matouš BOUDNÝ -
Obchodní model internetové aplikace TOMIKUP
Martin Šebek -
Business Models and Technologies Used by the Publishers of Printed Periodicals on the Internet
Jan Šedo