Marketingový plán Vršovického divadla MANA – Tereza Rybáková
Tereza Rybáková
Bakalářská práce
Marketingový plán Vršovického divadla MANA
Marketing plan of Vršovice theatre MANA
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového plánu pro Vršovické divadlo MANA na rok 2026. Cílem práce je navrhnout konkrétní marketingové strategie a nástroje, které povedou ke zvýšení návštěvnosti divadla, zvýšení povědomí o něm a efektivnější komunikaci s cílovými skupinami. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou představeny klíčové pojmy a metody …víceAbstract:
This bachelor thesis undertakes to devise a marketing plan for the Vršovice MANA theatre for the year 2026. The objective of the present thesis is to propose specific marketing strategies and tools that will lead to increased attendance, increased awareness of the theatre and more effective communication with target groups. The thesis is divided into two sections: theoretical and practical. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2025
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/97447
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2025
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/97447
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Art marketing se zaměřením na filmové festivaly
Sára Kolmanová -
The Art of Storytelling in Content Marketing
Idil Inci -
Marketing kulturních a sociálních institucí
Monika Urbanová -
Marketing kulturních organizací a institucí
Ludmila Lacinová -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova