Tereza Rybáková

Bakalářská práce

Marketingový plán Vršovického divadla MANA

Marketing plan of Vršovice theatre MANA
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového plánu pro Vršovické divadlo MANA na rok 2026. Cílem práce je navrhnout konkrétní marketingové strategie a nástroje, které povedou ke zvýšení návštěvnosti divadla, zvýšení povědomí o něm a efektivnější komunikaci s cílovými skupinami. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou představeny klíčové pojmy a metody …více
Abstract:
This bachelor thesis undertakes to devise a marketing plan for the Vršovice MANA theatre for the year 2026. The objective of the present thesis is to propose specific marketing strategies and tools that will lead to increased attendance, increased awareness of the theatre and more effective communication with target groups. The thesis is divided into two sections: theoretical and practical. The theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2025
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/97447