Bc. Matěj Peroutka

Master's thesis

Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů

The Role of the Key Account Manager in Customer Relationship Development
Abstract:
Diplomová práce se zabývá řízením vztahů s klíčovými zákazníky a samotnou osobu manažera pro klíčové zákazníky. Tedy například tím, co by měl správný manažer pro klíčové zákazníky splňovat pro výkon tohoto povolání, do jakých rolí se dostává nebo jaká je jeho úloha v rámci rozvoje vztahů s klíčovými zákazníky obecně. Výsledková část poté doplňuje diplomovou práci o informace a především zkušenosti …more
Abstract:
The thesis deals with a key customer relationship management and with a role of key customer manager by himself. For example how shall the right key customer manager perform in his job, to what roles to obtain or what is his task in the development of relationships with key customers in general. Practical part supports thesis with the information and mainly with the experiences from a real working …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní