Ing. Lenka Trepešová
Bachelor's thesis
Budování značky podniku
Brand building enterprise
Abstract:
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na vznik značky, od základů, až po vybudování úspěšné firmy. Pro praktickou část jsem si vybrala dynamickou společnost Vodafone.Abstract:
In my thesis I focused on brand creation, from scratch, to build a successful business. For the practical part, I chose a dynamic company Vodafone.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/p9voa/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Zdeněk Bezděka
- Reader: Ing. Eva Matoušková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Vznik značky
Gabriela Ladzianska -
Vznik a vývoj evropských automobilových koncernů s důrazem na positioning jejich značek a strategie expanze
Richard Schneider -
Vývoj značky a faktory, které ho ovlivňují - značka EIZO
Milena Charvátová -
Počátky vzniku výrobních značek a jejich reklamní funkce
Nela Bartošová