Kvalitativní analýza čtenářské biografie žáků 6.ročníku základní školy – Bc. Adriana DOLEŽELOVÁ
Bc. Adriana DOLEŽELOVÁ
Master's thesis
Kvalitativní analýza čtenářské biografie žáků 6.ročníku základní školy
Qualitative analysis of the readers' biography of pupils of the 6th grade elementary school
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou čtenářství žáků šestých ročníků základních škol. V teoretické části jsou vymezeny pojmy vztahující se ke čtenářství, čtení, čtenářská gramotnost a s tím související definice. Dále se práce zaměřuje na literární výchovu a její postavení ve škole a ve výuce a s tím související pojmy jako čítanky nebo čtenářský deník. Představuje i současné aktivity na podporu čtenářství …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the analysis of readership of sixth-grade pupils of elementary schools. The theoretical part defines the terms related to the readership, reading, reading, reading literacy and definitions related to them Furthermore, the work focuses on the literary education and its position at schools and in tution, and to it related concepts such books readers' diary. It also presents …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Mgr. Jaroslav Vala, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOLEŽELOVÁ, Adriana. Kvalitativní analýza čtenářské biografie žáků 6.ročníku základní školy. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / USPP-UČJ
Práce na příbuzné téma
-
Činitelé rozvíjející komunikační kompetence studentů ve výuce českého jazyka a literatury na střední škole
Anna FIALOVÁ -
ČTENÁŘSKÁ A LITERÁRNÍ KOMPETENCE A JEJICH ROZVOJ NA 1. STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY
Kateřina RAPFOVÁ -
Čtenářské kompetence dospělých
Martina ROZSYPALOVÁ -
Komunikační kompetence u žáků v primárním vzdělávání
Veronika HOŘÍNKOVÁ -
Čtenářské kompetence osob se sluchovým postižením
Lenka KUČABOVÁ -
Podpora čtenářství u dětí mladšího školního věku ve školní družině
Martina Vítečková -
Čtenářská gramotnost v České republice
Jana Matulová -
Podpora dětského čtenářství na 1. stupni ZŠ s ohledem na žáky se SPU
Tereza Capoušková
Názov
Vložil
Vložené
Práva