Creating Strategically Competitive Luxury Brand Concept – Nevena Grmuša
Nevena Grmuša
Diplomová práce
Creating Strategically Competitive Luxury Brand Concept
Vytváření Strategie Kompetitivního Konceptu Luxusní Značky
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá jak vytvořit kompetitivní strategicý koncept pro luxusní značku. Cílem je odhalit nejdůležitější faktor při vývoji takového konceptu a zároveň zanalyzovat rozdíly ve vnímaní hodnoty luxusních značek mezi mileniály a generací X. Ke studiu tohoto vztahu byla použita jak kvantitativní, tak kvalitativní metoda. Výsledky výzkumu naznačují, že obě tyto generace vnímají zmíněné …víceAbstract:
This thesis investigates how to create strategically competitive luxury brand concept. The aim of this thesis is to discover the main factors of importance when developing one luxury brand and to analyze the relationship between the perceived value of luxury brands between the millennials and generation X. A quantitative method approach and qualitative method approach was employed to study this relationship …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73323
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: Marija Zlatić
- Oponent: Pavla Neumannová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73323
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v cestovním ruchu a jejich využití v rámci nabídky cestovní kanceláře
Petr Cacek -
Změny v chování zákazníků v kontextu nových technologií a jejich význam pro maloobchodní řetězce
Alexander Vasev -
Zákazník v centru služby: aplikace nástrojů designu služeb v jazykové škole a návrh webu
Eva Syrovátková -
Budování vztahů se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí v oblasti e-commerce v ČR
Ottó Bartók -
Projekt získání nových zákazníků v důsledku změn v indikačním seznamu pro lázeňskou péči na Lázně Luhačovice
Miroslav Horňák -
Preference zákazníků při nakupování v malých prodejnách v komparaci s velkoformátovými prodejnami
Nora Profeldová -
Preference zákazníků při nakupování potravin online v komparaci s nakupováním potravin v obchodě ve Středočeském kraji
Petra Otradovská -
Projektové řízení ve zvolené společnosti působící v sektoru luxusního zboží
Bogdan Varlamov