Propagace českých, udržitelných, ekologických značek módního průmyslu – Petra Žáková
Petra Žáková
Bachelor's thesis
Propagace českých, udržitelných, ekologických značek módního průmyslu
Promotion of Czech, sustainable, eco-friendly fashion brands
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketing vybrané módní značky a zároveň slouží jako podklad pro komunikaci jiných ekologických módních značek tohoto typu. Pomocí marketingových nástrojů je ukázán současný stav značky a jeho postavení na trhu vůči zákazníkům a konkurenci. Práce představuje možné návrhy na zlepšení propagace značky.Abstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing of selected fashion brand and at the same time serves as a basis for communication of other ecological fashion brands of this type. Marketing tools show the current status of the brand and its market position with respect to customers and competitors. The thesis presents possible suggestions for improving brand promotion.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Reader: Jitka Ludvíková, Mgr.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Global business and management
Theses on a related topic
-
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Marketing a propagace státního hradu Pernštejn
Renáta Bednářová -
Marketing a propagace úpolových sportu v ČR
Tomáš Buchta -
Influencer marketing a propagace v rámci sociálních sítí
Pavel Egorov -
On-line marketing - website promotion analysis
Omar-Nikoloz Mikeltadze -
Marketing-propagace Technického muzea v Brně a jeho výstav
Miroslav Kubiš -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Porovnání strategií marketingu a propagace hotelových restaurací ve vybraných destinacích
Natálie Kosíková