Petra Žáková

Bachelor's thesis

Propagace českých, udržitelných, ekologických značek módního průmyslu

Promotion of Czech, sustainable, eco-friendly fashion brands
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketing vybrané módní značky a zároveň slouží jako podklad pro komunikaci jiných ekologických módních značek tohoto typu. Pomocí marketingových nástrojů je ukázán současný stav značky a jeho postavení na trhu vůči zákazníkům a konkurenci. Práce představuje možné návrhy na zlepšení propagace značky.
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing of selected fashion brand and at the same time serves as a basis for communication of other ecological fashion brands of this type. Marketing tools show the current status of the brand and its market position with respect to customers and competitors. The thesis presents possible suggestions for improving brand promotion.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Reader: Jitka Ludvíková, Mgr.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Global business and management