Propagace českých, udržitelných, ekologických značek módního průmyslu – Petra Žáková
Petra Žáková
Bakalářská práce
Propagace českých, udržitelných, ekologických značek módního průmyslu
Promotion of Czech, sustainable, eco-friendly fashion brands
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketing vybrané módní značky a zároveň slouží jako podklad pro komunikaci jiných ekologických módních značek tohoto typu. Pomocí marketingových nástrojů je ukázán současný stav značky a jeho postavení na trhu vůči zákazníkům a konkurenci. Práce představuje možné návrhy na zlepšení propagace značky.Abstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing of selected fashion brand and at the same time serves as a basis for communication of other ecological fashion brands of this type. Marketing tools show the current status of the brand and its market position with respect to customers and competitors. The thesis presents possible suggestions for improving brand promotion.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Marketing a propagace státního hradu Pernštejn
Renáta Bednářová -
Marketing a propagace úpolových sportu v ČR
Tomáš Buchta -
Influencer marketing a propagace v rámci sociálních sítí
Pavel Egorov -
On-line marketing - website promotion analysis
Omar-Nikoloz Mikeltadze -
Marketing-propagace Technického muzea v Brně a jeho výstav
Miroslav Kubiš -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Porovnání strategií marketingu a propagace hotelových restaurací ve vybraných destinacích
Natálie Kosíková