Bc. Adéla JEŽKOVÁ

Bachelor's thesis

Využití nových trendů marketingové komunikace na zvýšení návštěvnosti Baťova kanálu v přístavu Staré Město

Use of new forms of marketing communication in order to increase the attendance at Bata canal in the port of Staré Město
Anotácia:
Tato bakalářské práce se zabývá problematikou zvýšení návštěvnosti přístavu Staré Město pomocí marketingové komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingové komunikace a jejich nových trendů. Praktická část je zaměřena na představení Baťova kanálu, zejména přístavu Staré Město a zhodnocení jeho současného stavu …viac
Abstract:
The Bachelor thesis deals with the issue of increasing the attendance in the port of Staré Město with the help of marketing communication. The thesis is divided into two parts, the first one is theoretical and the second one is practical. The theoretical part presents the knowledge related to marketing communication and its new trends. The practical part focuses on the presentation of Bata Canal, especially …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2011
Identifikátor: 22101

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JEŽKOVÁ, Adéla. Využití nových trendů marketingové komunikace na zvýšení návštěvnosti Baťova kanálu v přístavu Staré Město. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Economics