Využití nových trendů marketingové komunikace na zvýšení návštěvnosti Baťova kanálu v přístavu Staré Město – Bc. Adéla JEŽKOVÁ
Bc. Adéla JEŽKOVÁ
Bakalářská práce
Využití nových trendů marketingové komunikace na zvýšení návštěvnosti Baťova kanálu v přístavu Staré Město
Use of new forms of marketing communication in order to increase the attendance at Bata canal in the port of Staré Město
Anotace:
Tato bakalářské práce se zabývá problematikou zvýšení návštěvnosti přístavu Staré Město pomocí marketingové komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingové komunikace a jejich nových trendů. Praktická část je zaměřena na představení Baťova kanálu, zejména přístavu Staré Město a zhodnocení jeho současného stavu …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with the issue of increasing the attendance in the port of Staré Město with the help of marketing communication. The thesis is divided into two parts, the first one is theoretical and the second one is practical. The theoretical part presents the knowledge related to marketing communication and its new trends. The practical part focuses on the presentation of Bata Canal, especially …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2011
Identifikátor:
22101
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JEŽKOVÁ, Adéla. \textit{Využití nových trendů marketingové komunikace na zvýšení návštěvnosti Baťova kanálu v přístavu Staré Město}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/xa7apa/.
Jak správně citovat práci
JEŽKOVÁ, Adéla. Využití nových trendů marketingové komunikace na zvýšení návštěvnosti Baťova kanálu v přístavu Staré Město. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Guerrilla jako prostředek marketingové komunikace
Tomáš Kopáček -
Moderní trendy marketingové komunikace
Daria Pogorelova -
Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku
Lucie Dražková -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Stanislav Černý -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahů se zákazníky
Mária Mihelyová -
Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku
Lenka Jandová -
Analýza vnímání guerillových a tradičních forem marketingové komunikace českými spotřebiteli
Klára Pravdová