Volební kampaň ve volbách do Evropského parlamentu 2019 – Anna Elizabeth STŘESKOVÁ
Anna Elizabeth STŘESKOVÁ
Bachelor's thesis
Volební kampaň ve volbách do Evropského parlamentu 2019
Abstract:
Tato bakalářská práce se soustředí na analýzu volební kampaně ve volbách do Evropského parlamentu, které se konaly v květnu 2019. Volební kampaň je analyzována z pohledu politického marketingu. Práce je rozdělena na dvě části. První část popisuje teoretický rámec politického marketingu a využití sociálních sítí jakožto jeho nástroje, volebních kampaní, konceptu tematického vlastnictví a voleb do Evropského …moreAbstract:
This thesis is focused on analysis of election campaign in European Parliament election which took place in May 2019. The election campaign is analyzed from the perspective of political marketing. Thesis is developed into two parts. The first part provides theoretical background of political marketing and use of social media as its tool, election campaigns, the concept of issue ownership and the European …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Petr Krčál, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STŘESKOVÁ, Anna Elizabeth. \textit{Volební kampaň ve volbách do Evropského parlamentu 2019}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Philosophy and Arts. 2020. Available from: https://theses.cz/id/xaej1t/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
STŘESKOVÁ, Anna Elizabeth. Volební kampaň ve volbách do Evropského parlamentu 2019. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsBachelor programme / field:
Political Science / International Relations - Terriorial Studies
Theses on a related topic
-
Tematické vlastnictví v české stranické soutěži optikou politických stran: interpretativní případová studie
David Hrubý -
Ženy v politickém systému České republiky a politický marketing
Tereza Gaubová -
Volby do Evropského parlamentu 2019 v ČR z pohledu politického marketingu
Markéta Růžičková -
Politický marketing a jeho využití v českých a slovenských volbách
Filip Koklar -
Historické kořeny volebního chování - případ volebních výsledků politické strany TOP 09
Marek Serenčko -
Komparace programatiky britské Konzervativní strany a Občanské demokratické strany
Annette ŠMÍDOVÁ -
Politické strany a volební výsledky v politickém okrese Semily v letech 1919 - 1938
Věra Šrajerová -
Porovnání marketingové komunikace vybraných politických stran a vítězné strany ve volební kampani do NR SR v roce 2023
Michaela Kupcová