Volební kampaň ve volbách do Evropského parlamentu 2019 – Anna Elizabeth STŘESKOVÁ
Anna Elizabeth STŘESKOVÁ
Bachelor's thesis
Volební kampaň ve volbách do Evropského parlamentu 2019
Anotácia:
Tato bakalářská práce se soustředí na analýzu volební kampaně ve volbách do Evropského parlamentu, které se konaly v květnu 2019. Volební kampaň je analyzována z pohledu politického marketingu. Práce je rozdělena na dvě části. První část popisuje teoretický rámec politického marketingu a využití sociálních sítí jakožto jeho nástroje, volebních kampaní, konceptu tematického vlastnictví a voleb do Evropského …viacAbstract:
This thesis is focused on analysis of election campaign in European Parliament election which took place in May 2019. The election campaign is analyzed from the perspective of political marketing. Thesis is developed into two parts. The first part provides theoretical background of political marketing and use of social media as its tool, election campaigns, the concept of issue ownership and the European …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Petr Krčál, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STŘESKOVÁ, Anna Elizabeth. Volební kampaň ve volbách do Evropského parlamentu 2019. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsBachelor programme / odbor:
Political Science / International Relations - Terriorial Studies
Práce na příbuzné téma
-
Tematické vlastnictví v české stranické soutěži optikou politických stran: interpretativní případová studie
David Hrubý -
Ženy v politickém systému České republiky a politický marketing
Tereza Gaubová -
Volby do Evropského parlamentu 2019 v ČR z pohledu politického marketingu
Markéta Růžičková -
Politický marketing a jeho využití v českých a slovenských volbách
Filip Koklar -
Historické kořeny volebního chování - případ volebních výsledků politické strany TOP 09
Marek Serenčko -
Komparace programatiky britské Konzervativní strany a Občanské demokratické strany
Annette ŠMÍDOVÁ -
Politické strany a volební výsledky v politickém okrese Semily v letech 1919 - 1938
Věra Šrajerová -
Porovnání marketingové komunikace vybraných politických stran a vítězné strany ve volební kampani do NR SR v roce 2023
Michaela Kupcová