Blanka KOURKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová strategie realitní kanceláře RE/MAX

The marketing strategy of real estate agency RE/MAX
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat stávající marketingovou strategii realitní kanceláře RE/MAX a následně navrhnout možná řešení na její zlepšení. V úvodní části práce jsou nejprve zpracovány literární pohledy autorů vztahující se k danému tématu. Další část práce se zabývá charakteristikou realitní kanceláře RE/MAX, kde je včetně popisu společnosti zanalyzována její současná marketingová strategie …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the current marketing strategy of real estate agency RE/MAX and to suggest possible improvement solutions. In the introduction of this work we elaborate on approaches by different literary authors regarding the given theme. The next part deals with the characteristics of the real estate agency RE/MAX. It also includes an analysis of the agency's current marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOURKOVÁ, Blanka. Marketingová strategie realitní kanceláře RE/MAX. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management