Marketingová strategie realitní kanceláře RE/MAX – Blanka KOURKOVÁ
Blanka KOURKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová strategie realitní kanceláře RE/MAX
The marketing strategy of real estate agency RE/MAX
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat stávající marketingovou strategii realitní kanceláře RE/MAX a následně navrhnout možná řešení na její zlepšení. V úvodní části práce jsou nejprve zpracovány literární pohledy autorů vztahující se k danému tématu. Další část práce se zabývá charakteristikou realitní kanceláře RE/MAX, kde je včetně popisu společnosti zanalyzována její současná marketingová strategie …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the current marketing strategy of real estate agency RE/MAX and to suggest possible improvement solutions. In the introduction of this work we elaborate on approaches by different literary authors regarding the given theme. The next part deals with the characteristics of the real estate agency RE/MAX. It also includes an analysis of the agency's current marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOURKOVÁ, Blanka. \textit{Marketingová strategie realitní kanceláře RE/MAX}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2017. Available from: https://theses.cz/id/xajql5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOURKOVÁ, Blanka. Marketingová strategie realitní kanceláře RE/MAX. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Peter Morvay -
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Koubová Koubová -
Analýza marketingového mixu autoškoly
Martina Rosolová -
Návrh optimálního marketingového mixu v odvětví výroby
Markéta Šeda -
Analýza marketingového mixu - případová studie
Zdeněk Kuneš -
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Harlequin Praha s.r.o.
Ivana Courtonová -
Analýza marketingového mixu horských středisek
Kateřina Adamíková -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Andrea Nekulová