Blanka KOURKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingová strategie realitní kanceláře RE/MAX

The marketing strategy of real estate agency RE/MAX
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat stávající marketingovou strategii realitní kanceláře RE/MAX a následně navrhnout možná řešení na její zlepšení. V úvodní části práce jsou nejprve zpracovány literární pohledy autorů vztahující se k danému tématu. Další část práce se zabývá charakteristikou realitní kanceláře RE/MAX, kde je včetně popisu společnosti zanalyzována její současná marketingová strategie …more
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the current marketing strategy of real estate agency RE/MAX and to suggest possible improvement solutions. In the introduction of this work we elaborate on approaches by different literary authors regarding the given theme. The next part deals with the characteristics of the real estate agency RE/MAX. It also includes an analysis of the agency's current marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 3. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOURKOVÁ, Blanka. Marketingová strategie realitní kanceláře RE/MAX. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management