Muzeum branding: případové studie Národní galerie Praha, Dům umění Brno a Západočeskou galerii v Plzni – Barbora Doubková
Barbora Doubková
Bakalářská práce
Muzeum branding: případové studie Národní galerie Praha, Dům umění Brno a Západočeskou galerii v Plzni
Museum Branding: Study case of National Gallery Prague, House of Arts Brno and the Gallery of West Bohemia
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku brandingu muzeí umění. Cílem práce je porovnat přístupy k brandingu vybraných uměleckých institucí. Teoretická část definuje základní terminologii značky, vizuálního stylu a brandingu obecně. Tyto pojmy se dále specifikují na sektor muzeí umění. V praktické části jsou tyto znalosti aplikovány v případových studií tří muzeí, a to Národní galerie Praha, Domu …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the branding of art museums. The aim of the paper is to compare approaches to branding of selected art institutions. The theoretical part defines the basic terminology of the brand, visual style and branding in general. These terms are further focused on the art museum sector. In the practical part, this knowledge is applied in case studies of three museums, namely the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83592
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: Marek Prokůpek
- Oponent: Lucia Horňáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83592
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Úloha regionálních muzeí v péči o kulturní dědictví ? Muzeum a galerie severního Plzeňska v Mariánské Týnici p. o.
Veronika NOVÁ -
Problematika architektonických soutěží v oblasti muzeí umění v ČR
Aleška Doušová -
Světlo jako výtvarný prostředek v oborové praxi v českém a rakouském prostředí
Nikola ŠVECOVÁ -
Současná transformace Národní galerie Praha do on-line modu
Filip Souš -
Mediální obraz Národní galerie Praha od roku 2014 do současnosti
Michaela Figalová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marina klub a galerie Praha - Holešovice
Eva Morkesová -
T: JANA VRÁNOVÁ – 50 let kurátorské praxe v Domě umění města Brna a realizované fotografické výstavy (1972–2022)
Martina Koubková