Le vin comme objet publicitaire et les possibilités de rémunération des salariés – Kristýna JUREČKOVÁ
Kristýna JUREČKOVÁ
Bachelor's thesis
Le vin comme objet publicitaire et les possibilités de rémunération des salariés
Promotional wine gift and the reward system for employees
Abstract:
This bachelor dissertation concerns a remuneration systeme of employees by way of the traditional french products to a czech employee who works in the french company in Czech Republic. It tries to explain that this reward has an effect positive on a motivation and it´s offered in recongnition of his work. As well that reward presents one of the possibilities to bring a french and czech culture closer …viacAbstract:
Práce se věnuje systému odměňování zaměstnanců prostřednictvím tradičních francouzských produktů a jejich darování českým zaměstnancům jako projev úcty, pochopení, motivační podnět i způsob komunikace. A zároveň představuje jednu z možností, jak lépe poznat dvě národnostně odlišné kultury, a vytvořit tak lepší pracovní atmosféru. Jeho vliv na budování společné firemní kultury v nadnárodních společnostech …viac
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2012
Zverejniť od: 17. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Šárka Koníčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JUREČKOVÁ, Kristýna. \textit{Le vin comme objet publicitaire et les possibilités de rémunération des salariés}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Philosophical Faculty. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/xawjzf/.
Jak správně citovat práci
JUREČKOVÁ, Kristýna. Le vin comme objet publicitaire et les possibilités de rémunération des salariés. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / odbor:
Philology / French oriented on applied economics
Práce na příbuzné téma
-
Systém odměňování v návaznosti na firemní kulturu společnosti TIPSPORT a.s.
Marie Sýkorová -
Design of Staff Assessment System
Josef Vaníček -
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku.
Ondřej Netík -
Systém odměňování a benefitů ve vybrané společnosti Čepro, a. s.
Markéta Schwoiser -
Strategický systém odměňování - součást motivace zaměstnanců MSP
Zuzana Hlaváčková -
Motivace zaměstnaců a systém odměňování ve vybrané firmě
David Novák -
Systém benefitů jako součást odměňování ve firmě
Michal Beran -
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Denisa Václavíková
Názov
Vložil
Vložené
Práva