Preference zákazníků vůči jednotlivým maloobchodním jednotkám ve vybrané lokalitě – Bc. Kristýna PILNÁ
Bc. Kristýna PILNÁ
Master's thesis
Preference zákazníků vůči jednotlivým maloobchodním jednotkám ve vybrané lokalitě
Customers' preferences for particular retail stores in a location
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o příčinách rozdělení zákaznických preferencí vůči jednotlivým maloobchodním jednotkám ve městě Blatná za účelem doporučení návrhů na zlepšení pro spotřební družstvo COOP. Teoretický přehled podává základní informace o potravinářských maloobchodech v České republice, detailněji představuje formáty prodejen, postoje nakupujících k potravinářským prodejnám, jednotlivé prvky …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the causes of division of customer preferences towards individual retail units in the town of Blatná in order to recommend proposals for improvement for the consumer cooperative COOP. The theoretical overview provides basic information about food retailers in the Czech Republic, presents the formats of stores, attitudes of shoppers to food stores, individual elements …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PILNÁ, Kristýna. \textit{Preference zákazníků vůči jednotlivým maloobchodním jednotkám ve vybrané lokalitě}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/xb0bcc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PILNÁ, Kristýna. Preference zákazníků vůči jednotlivým maloobchodním jednotkám ve vybrané lokalitě. Č. Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Elektronické pořizování běžného a obecně dostupného zboží veřejnými zadavateli
Karel Hájek -
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím
Michaela Klomfarová -
Pracovní preference studentů VŠ ve vybrané oblasti ČLR
Jan Kubinec -
Sídelní preference středoškolské mládeže
Iva Stejskalová -
Preference prvního zaměstnání u magisterských studentů na Ústavu pedagogických věd
Naďa Jarabinská -
Gastronomické zvyklosti a preference Čechů ve srovnání s Ukrajinci
Kateryna Kosolapova -
Vývoj realitního trhu a preference při výběru nemovitosti v Praze
Martina Pokorná
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights