Marta Starović

Bachelor's thesis

Marketingová strategie ČNP Manufaktury

Marketing strategy of the Czech national company Manufaktura
Anotácia:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingové strategii českého národního podniku Manufaktura. Práce se skládá ze dvou částí - z teoretické a praktické. V teoretické části se vysvětlují pojmy jako marketingová strategie či marketing jako takový. V praktické části se seznamujeme s historií a kulturou firmy. Praktická část obsahuje marketingový mix, SWOT analýzu, a dotazníkové šetření na konkrétní obal …viac
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of the Czech national company Manufaktura. The thesis is consist of two parts - theoretical and practical. The theoretical part explains concepts such as marketing strategy or marketing as such. In the practical part we get acquainted with the history and culture of the company. The practical part contains a marketing mix, SWOT analysis, questionnaire …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON