Marketingový strategický plán občanského sdružení Kulturárium – Bc. Tereza Wíznerová
Bc. Tereza Wíznerová
Diplomová práce
Marketingový strategický plán občanského sdružení Kulturárium
Marketing strategic plan of the civic association Kulturárium
Anotace:
Kulturárium, o.s., je rychle se rozrůstajícím občanským sdružením působícím v Brně již od roku 2010. Během jeho poměrně krátké existence prošlo několika vývojovými stádii a nachází se v období pozdní dospělosti, kdy je klíčové dostat se do podvědomí široké veřejnosti a ucelit si schopnost se prezentovat na profesionální úrovni co nejefektivněji. Proto je nutné vytvořit přehledný strategický marketingový …víceAbstract:
Kulturárium z.s. is a fast growing civic association, existing in Brno since 2010. During its short existence it went through several developement stages and now is in a late mature stage, where it is fundamental to be known by the general public while mastering the way it presents itself on a professional productive level. For that reason, it is important to create a transparent strategic marketing …víceKlíčová slova
Kulturárium o.s. marketingový strategický plán akční plán SWOT analýza analýza image pozitioning PEST analýza branding marketingový výzkum marketingový mix konkurenční odlišení produkt nezisková organizace marketing strategic plan action plan SWOT analysis analysis of image positioning PEST analysis marketing survey marketing mix competitive differentiation product nonprofit organization
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jgeo9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketingový plán taneční školy Swing Wings z. s.
Pavlína Horvátová -
Strategický marketingový plán pro soubor dvou památkových objektů
Lucie Vítámvásová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Nestátní neziskové organizace - jejich místo v rozvoji občanské společnosti se zaměřením na vybranou neziskovou organizaci
Karolína Lančová -
Finanční řízení neziskové organizace
Kristýna Valentová -
Ekonomika a zdroje financování organizace Dům dětí a mládeže Mělník, příspěvková organizace
Kryštof Jiráček