Bc. Andrea Vilhanová

Master's thesis

Etické nakupování

Ethical buying
Abstract:
The topic of this thesis "Ethical buying" are the factors affecting the gap between intention and behaviour. The work aims to find out the factors that influence the gap when customers are buying ethical products in the Czech Republic. The theoretical part is devoted to knowledge about ethical buying and the theory of planned behaviour, which provide a basis for the practical part. In the second, qualitative …viac
Abstract:
Témou tejto diplomovej práce „Etické nakupovanie“ sú faktory ovplyv-ňujúce medzeru medzi zámerom a správaním. Práca má za cieľ zistiť faktory, ktoré vplývajú na medzeru medzi zámerom a správaním pri nákupe etických produktov v Českej republike. Teoretická časť sa ve-nuje poznatkom o etickom nakupovaní a teórii plánovaného správania, ktoré poskytujú základ pre praktickú časť. V druhej je prevedený kvali …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2023
  • Vedúci: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Business Management / Business Management

Práce na příbuzné téma