Čtenářství v osmém a devátém ročníku základních škol – Hana Váňová
Hana Váňová
Diplomová práce
Čtenářství v osmém a devátém ročníku základních škol
Reading at eighth and ninth classes at elementary school
Anotace:
Diplomová práce usiluje o shrnutí teoretických hledisek týkající se četby dnešních pubescentů. Analýzou výsledků získaných empirickým výzkumem jsme se pokusili alespoň částečně doložit současný stav čtenářství v osmém a devátém ročníku základních škol. Soustředili jsme se na faktory, které četbu žáků ovlivňují, rozsah četby a míru čtenářského povědomí. V závěrečné části formulujeme problémy spojené …víceAbstract:
This thesis summarizes the theory about reading and knowledge in literature at elementary school. We tried to show actual reading situation of our pupils at eighth and ninth classes by this research. We focus in facts like amount of books red by children, favourite titles and knowledge in literature of school-age children, which can influence their reading. At the end we set some problems with young …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
- Vedoucí: Blanka Rozehnalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka a rodinné výchovy pro 2. stupeň základních škol