Branding a rebranding společnosti Apple, Inc. – Matěj Horák
Matěj Horák
Bakalářská práce
Branding a rebranding společnosti Apple, Inc.
Branding and rebranding of Apple Inc.
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na teoretický základ brandingu a rebrandingu obchodní značky a porovnává ho s praktickým užitím společnosti Apple Inc. Hlavním cílem je analyzovat branding a rebranding společnosti Apple Inc. a určit vliv rebrandingu na prodejnost produktů. Dále je vpráci stručně popsána historie společnosti a charakterizován rebranding jejich stěžejních výrobků. Základní hypotézou, která …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on the theoretical basis of branding and rebranding of brand and compares it with the practical use of Apple Inc. The main target is to analyze the branding and rebranding of Apple Inc. and determine the effect of rebranding on the marketability of products. The work also briefly descibes the history of the company and characterizes the rebranding of their main products. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Branding – its history and a new challenges, Brand authenticity
Veronika Bodnárová -
Branding and Brand Strategy: The Case Study of Zara
Rusudan Gaprindashvili -
City branding of Beijing and Shanghai: Brand associations among stakeholders
Dingyi Yu -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Zásady brand designu a ich aplikácia na vytvorenie vizuálnej identity pre softvérovú firmu
Peter Galbavý -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia
Název
Vložil
Vloženo
Práva