Návrh strategie prodejního jednání pro společnost na finančním trhu – Michal Krejčí
Michal Krejčí
Diplomová práce
Návrh strategie prodejního jednání pro společnost na finančním trhu
The Selling Strategy Design for the Company on Financial Market
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je navrhnout zlepšení prodejní strategii společnosti Partners For Life Planning, k zvyšení jejich prodejních aktivit na finančním trhu. Práci jsem řešil primárním marketingovým výzkumem. Navržená opatření mohou být podnětná pro další strategická rozhodování společnosti.Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to design the improvement of the sales strategy for Partners for Life Planning, to increase their sales activities in the financial market. I solved the work by using of the primary marketing research. The proposed measures could be inspiring for other strategic decision-making of the company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80118
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Martina Steinová
- Oponent: Marcela Vontorová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KREJČÍ, Michal. \textit{Návrh strategie prodejního jednání pro společnost na finančním trhu}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/xc04fw/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Nástroje předcházení podnikové krizi
Anna Stehlíková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová