Uvádějící učitel z pohledu začínajícího učitele 1. stupně ZŠ – Petra Doležalová
Petra Doležalová
Diplomová práce
Uvádějící učitel z pohledu začínajícího učitele 1. stupně ZŠ
Mentoring Teacher from the Point of View of the Teacher Beginner in the Elementary School
Anotace:
Diplomová práce řeší problematiku uvádění začínajících učitelů do praxe. Klade si za cíl nalézt a popsat společné charakteristiky kvality uvádějících učitelů. V teoretické části jsou shromážděny odborné názory a informace o osobnosti učitele, a uvedeny profesní standardy učitele v České republice a v zahraničí. Dále se teorie zaměřuje na přípravné vzdělávání začínajících učitelů, na jejich nedostatky …víceAbstract:
This thesis deals with in-training of beginning teachers. It aims to identify and describe common characteristics indicating the quality of in-training teachers. The theoretical part introduces expert opinions and information about the teacher's personality and presents teachers' professional standards in the Czech Republic and abroad. Furthermore, the theory focuses on beginning teachers´ problems …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2016
Zveřejnit od: 3. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Andrea Rozkovcová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOLEŽALOVÁ, Petra. \textit{Uvádějící učitel z pohledu začínajícího učitele 1. stupně ZŠ}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/xc07bl/.
Jak správně citovat práci
Doležalová, Petra. Uvádějící učitel z pohledu začínajícího učitele 1. stupně ZŠ. Liberec, 2016. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Začínající učitel střední odborné školy z pohledu zkušených učitelů.
Lucie ANDÓDY -
Začínající učitel na 1. stupni základní školy
Pavlína KLAUDOVÁ -
Proces uvádění začínajících učitelů na prvním stupni základní školy pohledem jeho aktérů
Edita Staňková
Název
Vložil
Vloženo
Práva