Využití nástrojů marketingové komunikace v jezdeckém sportu – Andrea Piknová
Andrea Piknová
Bachelor's thesis
Využití nástrojů marketingové komunikace v jezdeckém sportu
Use of Marketing Communication Tools in Equestrian Sport
Abstract:
Téma bakalářské práce je využití nástrojů marketingové komunikace v jezdeckém sportu. Za hlavní cíl je určen rozbor a zhodnocení aktuální situace využití marketingové komunikace v jezdectví v České republice, podat jednotné informace o fungování jezdeckého areálu Equine Sport Center Olomouc a o parkurovém skákání. Následně pak pomocí zjištěných faktů o využití nástrojů marketingové komunikace jezdeckého …moreAbstract:
The bachelor thesis topic is the use of marketing communication tools in equestrian sport. A a main objective is to analyse and assess the actual situation of using marketing communication in equestrian sport in Czech republic and to provide valid information about work of equestrian center Equine Sport Center Olomouc and showjumping. Then recommend appropriate suggestions to improve the use of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/107473
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2015
- Supervisor: Jaroslav Stolařík
- Reader: Jan Srnec
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PIKNOVÁ, Andrea. \textit{Využití nástrojů marketingové komunikace v jezdeckém sportu}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2015. Available from: https://theses.cz/id/xca5jp/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Sportovní management
Theses on a related topic
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Analysis of marketing strategies of Bernard and Pilsner Urquell
David Gruber