Nákupní chování a faktory ovlivňující spotřební rozhodování v rámci českých domácností v období ekonomické krize – Bc. Andrea Ropková, DiS.
Bc. Andrea Ropková, DiS.
Master's thesis
Nákupní chování a faktory ovlivňující spotřební rozhodování v rámci českých domácností v období ekonomické krize
Buying behavior and factors influencing consumer decision-making in the Czech households during the economic crisis
Abstract:
Diplomová práce pojednává o ekonomické krizi a spotřebních chování domácností v České republice. Praktická část obsahuje sekundární kvantitativní výzkum. Cílem práce je zjistit jaký dopad má současná ekonomická krize na nákupní chování a rozhodování domácností v České republice.Abstract:
The thesis discusses the economic crisis and consumption behavior of households in the Czech Republic. The practical part contains a secondary quantitative research. The aim is to determine the impact of the current economic crisis on the shopping behavior of households in the Czech Republic.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fobx3/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2014
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: Mgr. Zdeněk Sloboda
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROPKOVÁ, Andrea. \textit{Nákupní chování a faktory ovlivňující spotřební rozhodování v rámci českých domácností v období ekonomické krize}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/xcc0z9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Economic and ecological consideration of building refurbishment in existing residential buildings and their mutual influence.
Mario Sobolewski -
How Does the Personal Character Influence Economic Behavior?
Polina Sharandina -
Decision-making of firms in conditions of economic crisis
Kateřina Giecková -
Decision-making of firms in condition of economic crisis
Thomas Klika -
How an Unforeseen Economic Crisis from the Coronavirus Affects Financial Strategy and Decision-making in Capital Structures
Jack Joseph -
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Ashish Kumar -
Spotřební zvyklosti v globalizované konzumní společnosti
Andrea Horňáková -
Consumer Behavior towards Purchasing of Luxury Goods
Nataliya Khaustova