Pozitivní a negativní aspekty využití umělé inteligence ve výuce ruštiny jako cizího jazyka – Apolena Výborná
Apolena Výborná
Diplomová práce
Pozitivní a negativní aspekty využití umělé inteligence ve výuce ruštiny jako cizího jazyka
Positive and Negative Aspects of Using Artificial Intelligence in Teaching Russian as a Foreign Language
Anotace:
Diplomová práce se zabývá pozitivními a negativními aspekty využití umělé inteligence ve výuce ruštiny jako cizího jazyka. Hlavní cílem je poukázání na příležitosti a hrozby, které nám umělá inteligence nabízí. Dále je zaměřena na definice, vývoj umělé inteligence v průběhu let, historické odkazy i názory odborníků. V empirické části práce jsou nastíněny možnosti praktického využití v přípravě na výuku …víceAbstract:
The thesis deals with the positive and negative aspects of using artificial intelligence in teaching Russian as a foreign language. The main focus is to show the opportunities and threats that artificial intelligence offers to us. It also focuses on definitions, the evolution of AI over the years, historical references and expert opinions. The empirical part of the paper outlines the possibilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM8191
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2024
- Vedoucí: Mgr. Miroslav Půža, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Kostincová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÝBORNÁ, Apolena. \textit{Pozitivní a negativní aspekty využití umělé inteligence ve výuce ruštiny jako cizího jazyka}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/xci5m0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 9. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Biologie, Ruský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Interference českých mluvčích ve výuce ruštiny jako cizího jazyka (úroveň A2, rovina gramatická)
Adéla Slezáková -
Překlady umělecké literatury ve výuce ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na středních školách
Kryštof Peršín -
Motivace vysokoškolských studentů ekonomických oborů ke studiu ruštiny jako cizího jazyka
Aslanbek Rakhmetov -
Didaktický význam "Děniskynových povídek" V. Dragunského a možnosti jejich využití na hodinách ruštiny jako cizího jazyka
Vjačeslav GOLOVKO -
Rizikové zóny ve studiu ruštiny jako cizího jazyka
Eliška SLAVÍKOVÁ -
Typy žáků a strategie jejich výuky v hodinách ruštiny jako cizího jazyka
Michaela Kykalová -
Mysl, jazyk, obraz – možnosti a limity umělé inteligence v roce 2023
Vít Švestka -
Umělá inteligence jako podpůrný nástroj při výuce anglického jazyka - případová studie
Jitka KOVAŘÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 9. 2024
Kohout, J.
4. 9. 2024