Analýza prezentačních dovedností zaměstnanců pro potřeby marketingové komunikace v malé společnosti – Bc. Jiří Slavětínský
Bc. Jiří Slavětínský
Master's thesis
Analýza prezentačních dovedností zaměstnanců pro potřeby marketingové komunikace v malé společnosti
Analysis of the presentation skills of employees for the purpose of marketing communication in small company
Abstract:
Tato teoreticko-empirická diplomová práce se věnuje prezentačním dovednostem zaměstnanců ve vybrané malé společnosti. Na základě teoretické analýzy problému je pomocí skrytého zúčastněného pozorování analyzována úroveň prezentačních dovedností zaměstnanců vybrané společnosti. Výsledky pozorování jsou srovnány s teoretickou analýzou a na základě toho jsou navržena doporučení pro tuto společnost. Prezentační …moreAbstract:
This theoretical-empirical thesis deals with the presentation skills of employees in selected small company. Based on the theoretical analysis of the problem is using a silent participant observation analyzed the level of presentation skills of employees selected companies. The results of observations are compared with the theoretical analysis on the basis of recommendations are proposed for this company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vd2e7/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLAVĚTÍNSKÝ, Jiří. \textit{Analýza prezentačních dovedností zaměstnanců pro potřeby marketingové komunikace v malé společnosti}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/xcj1pg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komparace neverbální komunikace YouTube influencerů z perspektivy genderových stereotypů
Lucie Liptáková -
Komunikace vybrané společnosti - Dospra, spol. s r. o.
Ludmila Klicmanová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Neverbální komunikace v manažerské praxi
Nela Březinová -
Analýza efektivní komunikace jako nástroj úspěšného prodeje
Simona Štěrbová -
Úspěšná verbální a neverbální komunikace s klíčovými zákazníky společnosti GEFCO
Aleš Borovka -
Úspěšná verbální a neverbální komunikace s klíčovým zákazníkem České pojišťovny
Nora Belaidová -
Neverbální komunikace Key account managerů energetické společnosti při vyjednávání
Zdeněk Jaroš