Analýza prezentačních dovedností zaměstnanců pro potřeby marketingové komunikace v malé společnosti – Bc. Jiří Slavětínský
Bc. Jiří Slavětínský
Diplomová práce
Analýza prezentačních dovedností zaměstnanců pro potřeby marketingové komunikace v malé společnosti
Analysis of the presentation skills of employees for the purpose of marketing communication in small company
Anotace:
Tato teoreticko-empirická diplomová práce se věnuje prezentačním dovednostem zaměstnanců ve vybrané malé společnosti. Na základě teoretické analýzy problému je pomocí skrytého zúčastněného pozorování analyzována úroveň prezentačních dovedností zaměstnanců vybrané společnosti. Výsledky pozorování jsou srovnány s teoretickou analýzou a na základě toho jsou navržena doporučení pro tuto společnost. Prezentační …víceAbstract:
This theoretical-empirical thesis deals with the presentation skills of employees in selected small company. Based on the theoretical analysis of the problem is using a silent participant observation analyzed the level of presentation skills of employees selected companies. The results of observations are compared with the theoretical analysis on the basis of recommendations are proposed for this company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vd2e7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komparace neverbální komunikace YouTube influencerů z perspektivy genderových stereotypů
Lucie Liptáková -
Komunikace vybrané společnosti - Dospra, spol. s r. o.
Ludmila Klicmanová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Neverbální komunikace v manažerské praxi
Nela Březinová -
Analýza efektivní komunikace jako nástroj úspěšného prodeje
Simona Štěrbová -
Úspěšná verbální a neverbální komunikace s klíčovými zákazníky společnosti GEFCO
Aleš Borovka -
Úspěšná verbální a neverbální komunikace s klíčovým zákazníkem České pojišťovny
Nora Belaidová -
Prezentace jako nástroj komunikace
Klára Zajíčková