Proces vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v Ústeckém kraji – Zita Hlavatá
Zita Hlavatá
Bakalářská práce
Proces vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v Ústeckém kraji
Anotace:
Podstatou bakalářské práce je vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Struktura práce vymezuje samotný pojem mentálního postižení a interpretuje podpůrná opatření dle platné legislativy v kontextu vzdělávání. Z hlediska metodologie je povaha bakalářské práce dělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části dochází ke specifikaci pojmu mentálního postižení, členění tohoto postižení …víceAbstract:
This bachelor thesis is about education of pupils with mild mental disability. The structure of the thesis defines the term of mental disability itself and interprets the support measures according to the valid legislative in the context of education. From the methodology point of view, the thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part the term of mental disability …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/buwgl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2024
- Vedoucí: doc. PhDr. Dobromila Trpišovská, CSc.
- Oponent: PhDr. Zdeněk Moucha, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce speciálně pedagogického centra a základní školy při realizaci podpůrných opatření v procesu inkluzivního vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Eva Šmídová -
Speciálně pedagogická centra - hodnocení kvality spolupráce se základními školami v Jihočeském kraji
Lucie VALENTÍNOVÁ -
Pohled poradenských pracovníků speciálně pedagogického centra na individuální integraci žáků s lehkým a středně těžkým mentálním postižením do běžné základní školy
Eva Sekaninová -
Předprofesní vzdělávání žáků s mentálním postižením v Pardubickém kraji
Alena Taiberová -
Inkluzivní vzdělávání žáků s mentálním postižením na běžných základních školách v Jihomoravském kraji
Ivana Vašíčková -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Pohled pedagogů na společné vzdělávání žáků s LMP na vybraných primárních školách v Ústeckém kraji a v Praze
Stanislava SCHÖPKOVÁ -
Postoje rodičů a zaměstnanců domova pro osoby se zdravotním postižením ke vzdělávání dětí s mentálním postižením
Marcela Šilhavíková