Komunikační strategie podniku v oblasti cestovního ruchu – Jitka Bošková
Jitka Bošková
Bachelor's thesis
Komunikační strategie podniku v oblasti cestovního ruchu
Communication strategy of the company in the area of tourism
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií vybraného podniku v oblasti cestovního ruchu. V první části práce jsou vysvětlena teoretická východiska cestovního ruchu, komunikační strategie a popisuje nástroje komunikačního mixu. V praktické části se práce zabývá stručným představením podniku, analyzuje jeho komunikační strategii, a porovnává ji se strategii konkurence. Cílem praktické části …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with communication strategy of the chosen company in the tourism industry. The first part is focused on explaining theoretical definition of the tourism and communication strategy used in chosen company. In this part there are also decribed tools of the communikation mix. The second part includes basic information about the chosen company and its communication strategy. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bošková, Jitka. Komunikační strategie podniku v oblasti cestovního ruchu. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Tourism
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights