Marketingová strategie mikroregionu Rožnovsko – Bc. Miriama Stuchlíková
Bc. Miriama Stuchlíková
Bakalářská práce
Marketingová strategie mikroregionu Rožnovsko
Marketing strategy of microregion Rožnovsko
Abstract:
The main goal of the bachelor thesis is to create a draft of marketing strategy of microregion Rožnovsko. Analysis of attendace of the region is an important part of the work. This work is divided into two basic parts: the theoretical part and the practical part. The theoretical part contains a description of the marketing strategy of the region and the assumptions of the development of the region …víceAbstract:
Hlavným cieľom bakalárskej práce je vytvorenie návrhu marketingovej stratégie mikroregiónu Rožnovsko. Analýza návštevnosti regiónu je dôležitou súčasťou práce. Táto práca je rozdelená do dvoch základných častí: teoretická časť a praktická časť. Teoretická časť obsahuje popis marketingovej stratégie regiónu a predpoklady rozvoja regiónu. Praktická časť zahrňuje charakteristiku mikroregiónu Rožnovsko …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/s2rty/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Pavlína Pellešová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miroslava Kostková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikácia pre podnikateľský subjekt Splav Hrona
Jakub Švantner -
Venkovský cestovní ruch a jeho význam pro současný cestovní ruch
Nikola Chadrabová -
Zážitkový cestovní ruch jako nástroj regionálního rozvoje
Anna Česalová -
Rekultivace greyfieldu s využitím pro rekreaci a cestovní ruch
Vlasta Müllerová -
Cestovní ruch jako nástroj regionálního rozvoje regionu Javorníky na Šumavě
Patrik Šnejdr -
Využití SWOT analýzy pro marketingovou strategii cestovního ruchu ve vybraném regionu ČR
Radek Turčáni -
Cestovní ruch v rámci EU
Martin Navrátil -
Analýza potencionálu cestovního ruchu pro sportovní cestovní ruch na území Olomouce
Daniel PAŘÍK