Marketingová strategie Olomouc region Card – Ing. Šárka BUREŠOVÁ
Ing. Šárka BUREŠOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová strategie Olomouc region Card
Marketingová strategie Olomouc region Card
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikační strategií projektu Olomouc region Card. V teoretické části jsou stručně shrnuty pojmy služby, marketingový mix služeb, marketingový podpora a v neposlední řadě je zde vyjádřeno {\clqq}Co je považováno za cestovní ruch``. V druhé, analytické části, je stručné seznámení s firmou, vyjádření charakteru produktu, kterým se ve své bakalářské práci zabývám …moreAbstract:
Bachelor´s work engages in Marketing strategy of Olomouc region Card. In the theoretic part there are briefly summary of terms such as services, marketing mix of services, marketing support and shortly explanation of: the word {\clqq}tourism``. In the second part, analytic part, there is a short introduction of the marketing and advertising agency m-ARK and product, which was the major subject of my …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2005
Accessible from:: 9. 12. 2005
Identifier:
2532
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2006
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BUREŠOVÁ, Šárka. Marketingová strategie Olomouc region Card. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Eventy - významné komunikační prostředky obcí a destinací cestovního ruchu
Tereza Ondrýsková -
Marketing & Dark Turismus
Lenka Vávrová