Ing. Šárka BUREŠOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingová strategie Olomouc region Card

Marketingová strategie Olomouc region Card
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikační strategií projektu Olomouc region Card. V teoretické části jsou stručně shrnuty pojmy služby, marketingový mix služeb, marketingový podpora a v neposlední řadě je zde vyjádřeno {\clqq}Co je považováno za cestovní ruch``. V druhé, analytické části, je stručné seznámení s firmou, vyjádření charakteru produktu, kterým se ve své bakalářské práci zabývám …more
Abstract:
Bachelor´s work engages in Marketing strategy of Olomouc region Card. In the theoretic part there are briefly summary of terms such as services, marketing mix of services, marketing support and shortly explanation of: the word {\clqq}tourism``. In the second part, analytic part, there is a short introduction of the marketing and advertising agency m-ARK and product, which was the major subject of my …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2005
Accessible from:: 9. 12. 2005
Identifier: 2532

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 1. 2006
  • Supervisor: RNDr. Ivan Marek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BUREŠOVÁ, Šárka. Marketingová strategie Olomouc region Card. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing

Theses on a related topic