Ing. Šárka BUREŠOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingová strategie Olomouc region Card

Marketingová strategie Olomouc region Card
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikační strategií projektu Olomouc region Card. V teoretické části jsou stručně shrnuty pojmy služby, marketingový mix služeb, marketingový podpora a v neposlední řadě je zde vyjádřeno {\clqq}Co je považováno za cestovní ruch``. V druhé, analytické části, je stručné seznámení s firmou, vyjádření charakteru produktu, kterým se ve své bakalářské práci zabývám …viac
Abstract:
Bachelor´s work engages in Marketing strategy of Olomouc region Card. In the theoretic part there are briefly summary of terms such as services, marketing mix of services, marketing support and shortly explanation of: the word {\clqq}tourism``. In the second part, analytic part, there is a short introduction of the marketing and advertising agency m-ARK and product, which was the major subject of my …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2005
Zverejniť od: 9. 12. 2005
Identifikátor: 2532

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2006
  • Vedúci: RNDr. Ivan Marek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BUREŠOVÁ, Šárka. Marketingová strategie Olomouc region Card. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing

Práce na příbuzné téma