Marketingová strategie Olomouc region Card – Ing. Šárka BUREŠOVÁ
Ing. Šárka BUREŠOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie Olomouc region Card
Marketingová strategie Olomouc region Card
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikační strategií projektu Olomouc region Card. V teoretické části jsou stručně shrnuty pojmy služby, marketingový mix služeb, marketingový podpora a v neposlední řadě je zde vyjádřeno {\clqq}Co je považováno za cestovní ruch``. V druhé, analytické části, je stručné seznámení s firmou, vyjádření charakteru produktu, kterým se ve své bakalářské práci zabývám …víceAbstract:
Bachelor´s work engages in Marketing strategy of Olomouc region Card. In the theoretic part there are briefly summary of terms such as services, marketing mix of services, marketing support and shortly explanation of: the word {\clqq}tourism``. In the second part, analytic part, there is a short introduction of the marketing and advertising agency m-ARK and product, which was the major subject of my …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2005
Zveřejnit od: 9. 12. 2005
Identifikátor:
2532
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUREŠOVÁ, Šárka. Marketingová strategie Olomouc region Card. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Eventy - významné komunikační prostředky obcí a destinací cestovního ruchu
Tereza Ondrýsková -
Marketing & Dark Turismus
Lenka Vávrová