Specifika edukačního procesu u hyperaktivních dětí v podmínkách základní školy – Bc. Miroslav Šulec
Bc. Miroslav Šulec
Master's thesis
Specifika edukačního procesu u hyperaktivních dětí v podmínkách základní školy
Specificity in Education of Children with Hyperactivity at Primary Schools
Anotácia:
Obsahem práce je v teoretické části problematika spojená s vývojovou poruchou chování, konkrétně se syndromem deficitu pozornosti s hyperaktivitou –ADHD. Jsou zde uvedeny názory odborníků, etiologie ADHD, diagnostika ADHD. Teoretická část obsahuje také náměty pro vzdělávání a výchovu dětí s ADHD. V praktické části práce byly vyzkoušeny některé aktivity pro zmírnění negativních projevů chování na vybrané …viacAbstract:
The content of the work is in the theoretical part of the problems associated with the development of conduct disorder, namely the syndrome of attention deficit-hyperactivity ADHD, here are the views of experts, the etiology of ADHD, ADHD diagnosis. The theoretical part also includes suggestions for training and education of children with ADHD. In the practical part of the work have been tested some …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fk1en/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2010
- Vedúci: PhDr. Mgr. Helena Vaďurová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Elektroencefalografický biofeedback u dětí se syndromem deficitu pozornosti spojeným s hyperaktivitou
Radmila MECOVÁ -
Poruchy pozornosti a poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Michaela Plačková -
Specifika práce ve třídě mateřské školy s dětmi se syndromem poruchy pozornosti
Edita Melicharová -
Psychomotorické hry jako součást terapeutických aktivit u dětí mladšího školního věku s poruchami pozornosti
Nikol Minářová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Vliv psychomotorických her na děti s poruchou pozornosti v předškolním věku
Nikol Minářová -
Motivace osobních asistentů pro práci s jedinci s mentálním postižením
Ondřej Schaffartzik -
Analýza motivace osobních asistentů pro práci s jedinci s poruchami autistického spektra
Terezie Kvasničková