Integrace skriptovacího jazyka Lua do herního enginu – Ondřej PROCHÁZKA
Ondřej PROCHÁZKA
Bachelor's thesis
Integrace skriptovacího jazyka Lua do herního enginu
Lua scripting in game engine implemented in C
Abstract:
Lua je skriptovací jazyk podporující funkcionální, objektově orientované a impe- rativní paradigma. Je dostatečně efektivní s nízkými nároky na hardware. Díky těmto vlastnostem se Lua stala populárním skriptovacím jazykem, který se vyu- žívá v mnoha oblastech vývoje. Jazyk Lua umožňuje propojení (integraci) s jazyky C, C++ a Java. V práci se zabývám postupem integrace mezi jazyky Lua a C, zejména exportem …moreAbstract:
Lua is programming language designed as a scripting language and allowing deve- lopment in multiple styles including object-oriented, functional or imperative pa- radigm. Language is also powerful enough despite its low hardware requirements. The above and other features made Lua very popular scripting language which is being used in many sectors of development. In this bachelor thesis I analyze inte …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2015
Accessible from:: 25. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Petr Osička, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PROCHÁZKA, Ondřej. Integrace skriptovacího jazyka Lua do herního enginu. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 5. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Computer Science / Applied Computer Science
Theses on a related topic
-
Jazyk média digitálních her jako svébytná estetická složka
Dominik Jícha -
Vývoj databázového IS a návrh jeho integrace do systému podpory krizového řízení
Lukáš Tůma -
Výukový software pro vizuální a textové programování v Lua/LÖVE
Petr Medek -
Rozšíření nástroje pro vizuální programování v Lua/LÖVE o generování bloků z textového kódu
René Rešetár -
Programovací jazyk Lua a možnosti jeho využití v předmětu Programovací techniky
Petr Vévoda -
Implementace modulu pro notosazbu v ConTeXtu s využitím jazyků Lua a MetaPost
Martin Šebela -
Tvorba vexilografického modulu s využitím jazyků MetaPost a Lua
Marek Treťák -
Podpora jazyka Lua v aplikaci wxFormBuilder
Vratislav ZÍVAL
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights