Miloslav ŠTEFAN

Diplomová práce

Strategie motivace žáků středních škol k autoregulovanému učení v závislosti na jejich motivačním typu

A motivational strategy of secondary school students in order to be able to move in autoregulated learning
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku v oblasi autoregulovaného učení, strategií autoregulovaného učení, moivace a motivačních typů lidí. V teoretické části se věnujeme základním principům motivace a jeho vlivu na osobnost, prostředí a situaci.Definujeme jednotlivé motivační typy lidí a vztahy mezi nimi. V neposlední řadě se podíváme na učební styly a učební strategie, mezi které zapadá …více
Abstract:
This thesis focuses on the issue of self-directed learning, self-directed learning strategies, motivation and types of people.The theoretical part covers the basic principles of motivation and its influence on personality, environment and situation. We will define different motivational types of people and the relationship between them. Finally, we will look at learning styles, learning strategies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 10. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Škoda, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTEFAN, Miloslav. Strategie motivace žáků středních škol k autoregulovanému učení v závislosti na jejich motivačním typu. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Uč. cizích jazyků pro ZŠ-AJ navazující