Bc. Martina Hajná
Bachelor's thesis
Personální marketing a jeho význam
HR Marketing and its importance
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Personální marketing a jeho význam“ je analýza náborové kampaně policie České republiky. Teoretická část je zaměřena na vymezení teoretických aspektů personálního marketingu. V praktické části je zpracována samotná analýza náborové kampaně probíhající v letech 2008 - 2009. V závěru práce je zhodnocena efektivita analyzované kampaně a jsou zde popsány správné a chybné postupy …moreAbstract:
The subject of this thesis “personal marketing and its importance” is to analyze the police recruitment campaign. The theoretical part is intent on definition of the theoretical aspects of personal marketing. In the practical part is processed the solely analysis of actual recruitment campaign runs from 2008 - 2009. In the enclosure of this thesis is reviewed the effectiveness of this analyzed campaign …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/itvu7/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Stanislava Borejová
- Reader: Mgr. Evžen Cimrman
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Účetní uzávěrka a závěrka, interní a externí audit v podnikatelském subjektu
Lukáš Auerswald -
Přestup chemických látek přes biologické membrány a jeho vliv na interní expozici a rizika u člověka
Katarína Bányiová -
Komunikační audit firmy ČEVAK a.s. a návrh optimalizace interní a externí komunikace
Miluše Kalačová -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
Podstata a rozdílné a společné prvky kontroly a auditu
Gerenzel Talykova -
Interní vs. externí růst firmy na příkladu České zbrojovky a. s. a její konkurence
Tomáš Frenzl -
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
Lucie Nováková