Jana Mňahončáková

Bachelor's thesis

Reklama na Internetu a spamy

Internet Advertisement and spams
Abstract:
Práce se zabývá reklamou na Internetu a spamy. Teoretická část rozebírá jednotlivé formy reklam na Internetu, popisuje problém spammingu a snaží se poradit, jak proti němu bojovat. Praktická část je věnována vyhodnocení dotazníku, jehož cílem bylo zjistit, jaké zkušenosti, názory, postoje a informace mají běžní uživatelé Internetu.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2006

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2006
  • Supervisor: Marcela Bursíková
  • Reader: Lucie Luňáčková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/103

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management