Jana Mňahončáková
Bachelor's thesis
Reklama na Internetu a spamy
Internet Advertisement and spams
Abstract:
Práce se zabývá reklamou na Internetu a spamy. Teoretická část rozebírá jednotlivé formy reklam na Internetu, popisuje problém spammingu a snaží se poradit, jak proti němu bojovat. Praktická část je věnována vyhodnocení dotazníku, jehož cílem bylo zjistit, jaké zkušenosti, názory, postoje a informace mají běžní uživatelé Internetu.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2006
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/103
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2006
- Supervisor: Marcela Bursíková
- Reader: Lucie Luňáčková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/103
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Právní otázky vlivu reklamy na internetu na spotřebitele
Anastasia Teploukhova -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Tereza Jagošová -
Vlivy působící na rozhodování zákazníků při nákupech na internetu"
Nikola Adolfová -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Martin Ročárek -
Regulace reklamy na internetu
Martin Fryč -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Lukáš Schmied -
Reklama na internetu
Adriana Hrušková